Bilder..lite sent men...

Det är några kvällar FÖRE Julafton....
Lasse och jag hjälps åt med KNÄCKKOKNINGEN.

Lasse vid knäcksmeten....                             2 Nygrillade JUSKINKOR.      
       


Nästa dag, torsdag FÖRE julaftonen..
Besökte Eskisltuna.
Simon mitt barnbarn kokar smörkola....


Samira, inspekterar....


Och nu är Maria och Moses tillbaka från julklappshandeln..
De hjälps åt med Lussebullarna!! Mycket BRA TEAMARBETE!!!


Några bilder från min llla "övernattningslägenhet"...Lite JUPYNTAT, även där.

            

Linus och JULTOMTEN under granen..hos oss...


JULKORT som vi fått.... samt  mittbilden..köket...
           

Hallen,               vardagsrummet samt       vårt sovrum.
      

TESSIE njuter...


Nyttigt RÅGBRÖD som jag bakat samt Janssons ,  3 stycken...
     

Vill lägga in dessa bider, så att jag NÄSTA JUL kan titta tillbaka...
och se vad/när vi tillgde de olika sakerna, maten...


Kommentarer
Gunilla

Ser ut som ni haft full fart innan och under julen ... god fortsättning !!

2011-12-28 @ 22:09:40 URL: http://www,gugge67.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback