Dagen idag...

Ja den började med "GRABBARNAS TRÄFF"....
travraden och fika och prata lite om veckan som gått.....
Sedan åkte Lasse och jag till Eskilstuna för att
 hämta Sofie som ville komma över till oss i Kolsva tills i morron-
kväll när jag skall börja jobba igen.

Jag har ju haft 2,5 veckor ledighet... kopplat av...
varit ute och rest... träffat gpda vänner 
och haft det trevligt och avkopplande. 

På eftermiddan så fick vi besök av Roger och Måns
(Lasses ena son samt  barnbarn)

Det belv lite fika "ute på det inglasade"
det var ju inte så varmt men satt på värmen på "takelementet"
så det gick an....

Roger och Måns..


Pappa Lasse.....


Ja det blev ju att visa nya bilen för Roger... och grannen...


Jag hade lovat att Måns skulle få glass men glömde bort det.
Men som tur var så kom jag på det: Javisstja
hade ju lovat... så nu har jag tagit fram Glassen..



Nu är det kväll och dags för lite käk...
Rotfruktsgratäng och kycklinggryta...


Enkel dukning...men det fick vara så...Sofie...


Linus han hittade en bra sovplats sedan...
Sofie hade lagt sig skönt i soffan och då blev det plats bakom hennes ben...
Visst ser det skönt ut....


Timmarna har gått och snart dags att krypa
till kojs inför en ny morrondag i morron.

Önskar alla GOD NATT
o
SOV GOTT!!!!


Kommentarer
annkan

Tack snälla du, för de fina orden. :-)



Och du, nu såg jag en söt katt inne hos dig. Han var faktiskt ganska lik en av dem som bor hemma hos oss. :-)

2009-09-12 @ 23:38:06 URL: http://annkan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback