Konsären i gårkvälll

i FORS KYRKA i ESKILSTUNA...
Ja, det var en underbar kväll...

Gå gärna in och läs,
Under mina länkar:
Marias blogg  (min dotters)

"UNDERBARA MÄNNISKOR OCH
HIMMELSKA RÖSTER"

Maria har skrivit om kvällen så fint och precis som det var...
så jag rekomenderar DIG
att gå in och titta och läs!!!

Hon har beskrivet så fint om programmet och budskapet som dom förde fram..


(Kopierat från Marias Blogg, bild som tagits LIVE...)


Önskar alla en fin dag!

I natt har det ju varit en hel del minusgrader..
men det är ju den årstiden...

Det är vinterkläderna som gäller..

Kommer under eftermiddagen med eget inlägg om den här dagen...


Kommentarer
lollo

Läste i tidningen att det var mycket folk och att hela programmet var underbart bra.



ha en bra dag!



Kram!

2009-10-15 @ 11:40:06 URL: http://lollopettersson.bloggplatsen.se
Julia

Jag älskar vintern! Det är när jag är uppe på fjället och snön ligger glittrande orörd och jag snart ska åka nerför berget som det slår mig allra tydligast att det omöjligt kan bli så av en slump.



sv: Tack snälla du! Ja, lärare är ju ett så viktigt yrke och avgör så många människors framtid, så jag vill inte göra något halvvägs, därför låter jag studierna ta den tid de tar :)

2009-10-15 @ 13:52:04 URL: http://juliapysslar.blogg.se/
Lena (kompis)

Låter jätte roligt :D.

Kram

2009-10-15 @ 19:11:42 URL: http://www.metrobloggen.se/Lelass

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback