Varit en snabbrunda på second...

Maria har ju nu sin kolonistuga! I lördags så var vi på Second hand och kollade vad dom hade och då"såg Maria ut" 4 köksstolar samt ett gulligt vardagsrumsbord. Men köpet på stugan var ju inte klart så hon ville vänta inköpen men visste vad hon vill ha..Jag lovade att åka till second hand idag för jag jobbade ju inatt och "ledig över dagen"...

Så jag la mig att slumra ca 1,5 timme och så "ringde min mobil" och väckte mig. Och jag tog snabbt på mig kläderna och åkte så jag var där precis efter 10 när dom öppnat..Och både bordet ch stolarna fanns kvar. Köpet gjordes och jag kunde få in både bordet och stolarna i min bil... BRA BIL man har att "packa i"..Sen var det ju inte lång att åka till Klippbergen och hennes stuga. Så nu står dom på bron så hon får ställa in dem i kväll....

Några bilder som togs i gårkväll vid stugan...Denna fina vita syren buske är marias grannes syrener. Dom var så vackra och vita är ju inte så vanliga, så jag tog några bilder av busken!!!

 




Maria tog denna bild av igenlkotten som var på den andra grannens tomt.......han gick där fram o tillbaka...


Samira som håller i sin saftflaska...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback