Under helgen i klippbergen...



Pingstdagen och Morsdag och vakat av för att vara "långledig" 7 nätter.
Skall börja jobba igen NÄSTA SÖNDASGNATT.

Solens skiner och vädret skall väl vara såhär fint hela dagen. Liger ju "efter" i Bloggandet...
så jag lägger in bilder sedan fredag och lördag...
Är ju knappt hemma, jobbat och varit ute i Marias kolonistuga. Underbart härligt!!!

Nu har trädgåtrdmömblerna placerats ut och det är så fint därute.

Här står en liten mindre möbel....

 Här är marias "gamla balkongbord" som nu får användas härute...

Här sitter lilla samira i sin pappas knä...


Här likaså...

Här är Hussein och jag som sitter...



Samira fikar....


Maria och jag....


Samira vid växthuset...
Det är en väldig stor yta att odla på...
och använda
...


Dehär är en mycket trevlig sittplats för två...
och ett litet bord. Fiffigt!!!


Grillning och ätande i fredagskväll


jag och Ilone vid matbordet...



Hussein och Ilone...



Hussein "skär gräs"  med en vanlig brödkniv vid staketet. "Bättre brödlös än rådlös"....



Samira hjälper pappa med bortplockande av "avskurit gräs"...



Ilone sitter och njutter i solen....



Pappa Hussein med sin dotter Samira...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback