Söndageftermiddag...

Jobbat i natt och sen så har hag sovit till klockan 12....Ja det får räcka.
Jag brukar inte ligga längre på helgerna..
man skall ju inte sova bort sin tid...
Sitter och äter  uppvärmd mat... det är inget fel på den. Måste ju vara "bekvämt"
 när det är helg och jag är "i lilla lägenheten".....
Vi skall till/på LOPPMARKAD på eftermiddan.
Några väninnor "har ett bord" där så vi skall ta oss en runda...


Ja såhär kan det kanske se ut...


Det är inte lika soligt och varmt idag, tror jag.....det ser så ut när jag tittar ut
genom fönstret och tittar på min termometer..... den visar 16,3.
Så det är ju skapligt ändå..
Väntar på att Sofie, mitt barnbarn skall komma över.
(Maria hennes mamma jobbar hela helgen ).
Sofie har fått löfte att sitta vid min dator på eftermiddan...
hon skall också följa med på "Loppisen" tror jag..
ja det var lite vad som har hänt och skall hända..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback