Solen skiner.....

Känner mig lite seg ännu... har ju sovit från ca 8 till kl 11.30.
man kan  ju inte sova bort sin tid...

Lasse är ute och slår med golfbollen, tror jag.

Har varit förbi mina barnbarn och skaffat mig lite extrajobb..
Sara har några Taights som har "spruckit" i sömmarna, dem skall jag laga under helgen.



Sen kom Sofie fram med sina bästa Jeans (som hon får så snygg rumpa i)
Blixtlåstet hade gått sönder.
Men det är inte lagat/fixat på en kvart precis.
Så dom tar jag med till Kolsva så jag kan "pula"med det några timmar.
Bara att sprätta bort det gamla tar LÅNG TID
och sedan fixa fast" det nya tar också tid..




Ja nu har Lasse kommit hem igen...
Han har varit och handlat lite gott till fikat...
Gott grekiskt bröd med oliv....
så nu har vi ätit ett mellanmål och njutit av det goda brödet.


Lasse hade köpt 2 fina kepsar till oss.
och nu så ska ni få se hur fin Lasse är i sin:



Lasse skiner som en sol på bilden...
och ute skiner solen också och det ser så skönt ut.
Vi planerar att snart gå ut och ta en promenad...

Ha en skön dag så länge!!!
Det kommer nog mera på bloggen innan dagens slut....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback