Regnar i dag.......

Vakat av efter min 3:e vaknatt. Och vi är ju nu redan en bit inne i maj månad...Ska åka till Lasse o Kolsva nu på morronen vid 9 tiden.

Jag får ju sällskap med mig. Ilone är ju sjukskriven och följer då med mig så har vi sällskap av varandra under dagarna och kanske vi tillsammans kan ta några promenader. Det regnar ju nu på morronen. Jag cyklade till jobbet igårkväll. Så nu har jag lämnat cykeln på jobbet och fick åka med min "nattuska" till Årby så slapp jag bli genomblöt på hemvägen
.

Så vill jag GRATULERA ett födelsedagbarn idag igen. Catarina, min sonhustru uppe i Tavelsjö fyller 38 år idag,
Så ett stort GRATTIS!!!
Här får Du en liten tårta ......
Klicka för stor bild



Skall vila 1 timme innan det blir att åka vidare.......
Alla ni som läser Bloggen: Ha en bra dag!!

Kommentarer
Catarina

Tusen Tack :)

2009-05-05 @ 19:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback