Lugn lördageseftermiddag.....

Var i "stan" halva dagen. Tog en runda till  Maria, Ilone kom också en stund. Vi  drack kaffe och Samira bjöd på en god kaka.
Innan jag åkte till Lasse så följde jag med  Maria, Samira och Sofie en runda först till Pingstyrkans second hand och sedan  igen ut till Klippbergen till kolonistugan som Maria snart är ägare till.

Det blir roligt/trevligt när Maria "får flytta in" och fixa det efter sina planer...Stugan är ju riktigt rymlig och praktiskt planerad...


Åkte sedan till Lasse och Kolsva. Vi drack kaffe och åt lite mackor. Hade köpt gott matbröd på ICA MAXI i E-tuna innan jag åkte iväg.Senare så har Lasse  grillat Flintastek och så åt vi stekt potatis till. Mycket gott!!!

Du kan grilla kött, kyckling eller fisk och komplettera med


Jag var trött efter nattvaket så jag gick och la mig och sov nån timme. Under tiden så började Lasse på klippa häcken. Tänk vad det växer.






 Nu gör vi "ingenting". TVn går och jag har tittat på slutet på TV1 på ett intressant program: Det började kl 21 men jag såg inte från början. Repris i morron, söndag kl15.00 "The 90´s- ett försvarstal. med Henrik Schyffert, Värt att se!!













Kommentarer
Ulla-Britt/Gränna Växter HB

Hej, ser att du "lånat" en av våra bilder från hemsidan, du vet väl att man inte får använda andras bilder utan lov, det är upphovsrätt på dessa. Fråga oss gärna först och skriv vems bilden är. Tack.

2011-08-14 @ 13:56:47 URL: http://www.granna-vaxter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback