Här kommer mera...

Fortsättning från stugan... inte långt till ån. Och inte nog med det så finns det en badbrygga på Kolonin! Det kom en man... som berättade att kolonilottägarna" fick köpa in sig" och använda denna fina badbrygga...


Visst ser det härligt ut!!!


Här har dom hoppat i!!!

























"Samling vid pumpen"




Åter vid stugan igen..

Hussein, Anna Clenn och Simon... 


Maria och Ilone...


Maria och Simon

Sara och Ilone




Lasse och jag...


Simon och Monika, Ilones kompis som nu också har kommit...


Ja det var många av de bilder som tagits idag...
Roligt att ha dem som minnen och man kommer ihåg!
Är mycket nöjd över hela helgen trots att jag har haft
"JOBBARHELG".
Jag gick in en stund och la mig i sängen i stugan. Skulle läsa i en tidning

MEN blev så trött och jag somnade nån timme. Men det behövde jag.
Är nu pigg...men skall väl snart ändå gå och lägga mig...

Kommentarer
Barnens Hjältar

Åh vad härliga bilder :-)

Vad mysigt ni ser ut att ha haft.. Javisst är det härlig med vattenmelon :-)

Ha en fin kväll!!

2009-06-01 @ 21:53:58 URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Nettis

Va trevligt att du tittade in på min blogg :) !Vilka jätte vackra bilder ner över bryggan :) !

Ska komma tillbaka senare idag och kolla lite mer ;) ! Kissen är ju sååå ljuvligt söt :) ! Och va charmigt att hon promenerar med er :) :) !



Ha en trevlig dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback