God förmiddag!

Ringde och väckte Lasse kl 6.30 och sedan fortsatte jag att sova.  Ställde mobilen att ringa 9.30 men vaknade och steg upp 8.20. Har ätit min frukost ute på trappan, njutit av solen samtidigt.


Nu håller jag på att färga håret... sittaer med färgen i håret med en handduk över axlarna. Då kan det vara lämligt att passa på att sittta vid datorn under "verkningstiden".
Skall ju vara hos Frissan i Eskilstuna 16.30 för klippning. Tänk vad håret växer snabbt!!

Solen skiner ju idag och det är fint "än så länge". Vi får väl se när dagen lider...I morse så var det bara  ca 8+. När jag la mig i natt så var det ca 6+.





Skall sen ta itu med att sy i blixtlåset i Sofies jeans.
Tog ju lång tid bara att sprätta bort det gamla...
Får se hur det  går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback