Fredagmorron.....som nu är dag...

image2274























Kom hem i morse från jobbet. Lasse låg och läste E-kuriren. Så jag läste  jag också innan jag la mig för att sova.. Man måste ju läsa och följa med vad som hänt/händer.

Vädret, ja när jag cyklade hem så var det uppehåll och faktiskt riktigt skönt ute. Men under förmiddan när jag sovit så har det dragit ihop till regn. Och det var ju så dom sagt i väderleksrapporten. Så dom "fick rätt".

Igårkväll innan jag åkte och jobba så var vi ju, Lasse, Maria, lilla Samira och jag ut till Klippbergen och Lasse fick se stugan som Maria köper. Vi hade med oss fika  för Maria har ju redan tillgång till nyckel så vi var i "förrummet" och drack kaffe och åt av det som vi hade med oss..

Tagit en del bilder som kommer snart.





  



 


 


 








 

  


 

 



ja det var en riktig "bildkavalkad"......många bilder som vi/ni kan se hur stugan och vyer runt omkrin ser ut.

Maria och barnen behöver en "oas".. och det är ju inte långt ifrån stan. Går bra att cykla, ja till ockh med den som vill gå kan ta en långpromenad.
Morsdag, 31 maj så får hon helt tillgång till den och får "börja röja" och få till det som hon vill ha det. Blir ju trevligt att vi får fira MORSDAG där. Under många år så brukar vi fira den tilllsammans. Minns när Marias  svärmor levde så var vi ju 3 mammor och även då så firade vi tillsammans.


På de sista bilderna så ser vi Samiras pappa. När vi skulle gå till bilen och åka hem så kom han gående med en kompis och skulle titta på stugan. Maria gick då tillbaka och de skulle väl ta en kopp kaffe till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback