Den som söker han finner...



Hade ju "laddat" in bilder nyligen på datorn och dom försvann. Men nu har jag hittat dem så dom kommer här.

Börjar med 4 bilder som togs i går här på Årbygatan, i min lilla lägenhet....Linus och Tessie och jag bland alla kuddarna i
soffan...
 






De bilder som jag lägger in nu tog jag 2 stycken utanför entren på Mälarsjukhuset.
Jag tycker att dessa STORA KRUKOR är mycket vackra där dom står. Man kan inte undgå att se dem...för de är ju rätt så stora.



Visst är de vackra!!





Så åkte jag och parkerade vid STADSPARKEN. Gick en promenad in i parken för att få några vackra bilder ytterligare samt njuta av den härligt fina naturen.. och andas morgonluft!!




 













 





Jag var ju ute så tidigt så ICA SAFIREN hade inte öpnnat ännu. Annars så hade jag köpt en "långfralla" och matat änderna. Jag tycker det är kul/roligt  att göra det men nu var det ju stängt så jaf fick BARA TITTA på dem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback