Utbildningsdag i morron

Kom hem till Eskilstuna i kväll. Jag har både Linus o Tessie med mig hem för Lasse skall (å jobbets vögnar) åka till Luleå i morronkväll och komma hem på torsdagkväll igen.

Vi har på Kvinnokliniken utbildningsdag under morgondagen från 7.30 - 15.30. Så det är lite ovanligt att ligga hemma i min säng på natten. Ligger ju mest hemma i den när jag "jobbat natt"  och då ligger jag på förmiddagen.
Tror att det är flera månader sen sist. När jag vakat av så är jag ju alltid hos Lasse i Kolsva och har stora utrymmen att vara på...

Stiger väl upp före 6 och gör mig i ordning....till dagens olika föreläsningar....vi får också gå till Sjukhusets matsal och äta där. Sen på kvällen så skall jag gå över till Maria och äta VÅFFLOR.....gott!
Önskar er alla god natt samt  en bra morgondag, onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback