Trevlig eftermiddag.....

Sovit på förmiddagen och sen så åkte jag en runda till Second hand för att tiita lite När jag kom förbi JYSK så fick jag ingivelse att stanna till "och ta en runda" där också. Så hörde jag någon ropa mitt namn: Margit!

 Och då var det du EVA SOM VAR DÄR OCKSÅ mycket glad ATT FÅ TRÄFFA DIG IGEN! ROLIGT ATT  FÅ KRAMA OM DIG!!!.

Se hela bilden

Åkte därefter till Second men "hittade iget" som jag behövde. Härligt.

Hade bestämt med Maggan att följa med henne till FRISKUS och SVETTIS på BASGYMPA.


Det var mycket bra musik och skönt att "komma igång" att röra på sig.. Det gav mig mersmak så i morron så skall jag gå ner och skriva in mig.




Det var skönt att få komma igång och röra på sig... Jag kunde ju  till och med springa lite när vi gjorde så... det gick mycket bättre än jag vågade tro.




Sen var det vissa saker jag inte "hängde med i", då stod jag stilla. Kände ju efter ca 35 minuter så var jag ju lite svettig.... och det var väl inte så konstigt...


På slutet så fick vi göra stretching och slappna av...


TACK MAGGAN för att "du tog mig med"!!!!!!!!!
Jag följer med många gånger framöver. När jag har mina vaknätter då skall jag "hänga med
"...


Skall snart åka iväg och jobba i natt igen.

Kommentarer
Margareta Cederfjord

Hej igen Margit. Har nyss läst din blogg! Så kul att du följde med på gympan och att du upplevde det positivt! Sen kommer det ju att gå lättare allt eftersom du blir mer van, alltid kämpigt i början. Ser fram emot nästa gång! Ha det så bra o vi hörs!

2009-03-17 @ 19:52:25
Anonym

Jag tyckte det var roligt/nyttigt! Är Dig så tacksam att "du tagit mig med"!!!!Tack Maggan!

2009-03-17 @ 20:19:33 URL: http://margitholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback