Städning och handling....inför morrondagen

Då var det fredag igen. Man hinner inte riktigt "hänga med", hålla reda på veckodagarna. När jag jobbar " natt" nuförtiden och man har varje vecka "olika" så tar jag  ibland fel på dagar... svårt att veta ...vilken dag det är...

Åkte redan vid 9.30 till Köping för att handla mat. Hade skrivet upp på en lapp vad  jag skulle ha. Var inne och handla en del på VILLYS, "prickade av" det jag köpte där. Stoppade lappen samt en penna i fickan som jag skulle ha kvar.


Se hela bilden


När jag då kom i på ICA så var lappen borta....vet inte var den försvann. Fick lite panik men försökte påminna mig om vad jag ej hade köpt ännu.

Innan jag åkte tillbaka till Kolsva så var jag på KAPP AHL. Javisst, där hittade jag några saker som jag köpte som jag skall ha i morron...blev nog inte så tokigt!

Sen var det "bara´" att ta fram rester från i går middag. Vi hade rotmos och rimmad kokt fläklägg. Enkelt att värma och äta. Lasse kom ju hem på lunch kl 12.

Idag är det grått och mulet igen. Lite snö har kommit i natt. Nån halv centimeter kanske. Nån + grad bara.

Skall försöka påbörja städning nu på eftermiddan..."så jag har nåt att göra"....



Kanske serj ag ut ungefär så här när jag städar..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback