Stackars Kim...

I morse så läste jag i min ena sons svägerksas  blogg. (dom bor i Norrland) Då läste jag att ett av mina barnbarn hade varit med om en olycka.



(Inte Kims knä utan detta är tagit på Google)


Han hade huggit sig i knät med en yxa. OJ, OJ så otäckt och det var tydligen en stor skada, inte bara ett lite ytligt.

Mina tankar gick då till Kim som vart tidigare så olycksdrabbad. För nåt år sedan så var han med en annan olycka. Minns inte om det var skotern som han "flög med" eller om det var  motorcykeln. Då bröt han benet och var handikappad en längre tid och nu detta..... inte roligt!
Funderade hur jag skulle nå nån av dem i dag på telefon och då kom jag ihåg att Catarina (hans mamma, min sonhustru) hade i somras lagt i Kims mobil tel nummer i min mobil..
Jag ringde då upp och fick prata med Kim. Dom var uppe i Hemavan (hela familjen om jag förstod rätt) Dom skulle grilla och han skulle hugga nåt med yxan och "det tog då i benet".  Ja så är det  när olyckan är framme....



Så nu ser han väl ut så där på knäet eller ett mycket större omläggning.
Så nu kunde han väl inte köra skoter på ett bra tag, vad jag förstod.


TÄNKER PÅ DIG KIM!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback