Sovit några timmar....

Kom till Kolsva vid 17 tiden i em. Efter Bergravningen (som jag tidigare skrivit om) så åkte jag hem till min lägenhet och plockade snabbt ihop mina grejer som jag skulle ta med till Kolsva och Lasse. Är ju nu ledig till söndagnatt då jag skall jobba 4 nätter igen.

Innan jag åkte från stan så skulle jag åka till Apoteket vid HEMKÖP, men det var stängt!!! Läst i tidningen att dom skulle stänga men tydligen var det redan stängt..... skulle ta ut/köpa medicin på mina recept för mitt blodtryck bl a. Så nu får jag hoppas att jag kan göra det på Apoteket här, har mina recept med mig hit...


Åkte ju även förbi ICA MAXI och handlade lite innan jag åkte från stan... Där hittar man alltid saker  " man behöver"  eller tror att man behöver....så det blev en stor kasse full igen....


Har sovit på soffan ett par timmar under kvällen och visste inte riktigt vilken dag det var när jag vaknade igen. Men sen så kom jag ju på att det var kväll och jag var hos Lasse..

Vi har nu ätit OXPYTT, stekta ägg och rödbetor.... gott och lättlagat....




Visst ser det gott ut??? och det var det!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback