Sovit länge..

Hoppsan! Va länge jag har legat i natt...

Gick/kröp ner i sängen vid 00.20 i natt. Hade mobilen på "ring"  6.30. Ringde då och väckte Lasse som är i Luleå. Ändrade sen "väckningen" till nån timme, men när dem "ringde" så flytta jag fram och flyttade fram. Sen stängde jag väl av den och till sist när jag vaknade igen och tittade på klockan så var den ca 9.30. Så många timmar var det länge sen jag har lega till sängs.... men jag kanske tagit igen....det man slarvar med ibland...






Har skrivit en liten lista på saker jag skall "utföra" under dagen...det är så lätt att glömma annars...för det äräenden/tider jag skall passa under dagen...

Jag brukar "pricka av" eftersom jag har utfört dem.

Sitter här vid datorn, ätit frukost: youghort, druckit kaffe och 2 VASAbröd med ost som pålägg. Läst lite i dagens tidningar och sett vad som hänt sen i går...

    



Kommentarer
Anna

Hej!

Fasligt vad lik hunden är fotograf Eva Blixmans hund... Han figurerar ofta på hennes blogg.

2009-11-03 @ 09:34:25
Eva Blixman | Fotograf

Ta bort min bild på MIN hund ifrån din blogg!

Det står klart och tydligt att inga av mina bilder får användas.

/Eva

2011-03-21 @ 20:25:28 URL: http://blixman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback