Sovit halva dan....

Inte hänt så mycket idag. Vakade  ju av strax efter sju i morse. När jag då kommer hem så läser jag ju alltid dagens Ekilstuna Kuriren  lite snabbt (och ser om det hänt nåt som jag inte redan läst på Internet)
Kollar lite På TV 1 en stund sen stänger jag den och har på radion så att jag hör lite i "bakgrunden"  Lyssnar lite och sen så "försvinner jag" in till John Blund.
Se hela bilden

 
Sov till 13.50 idag.  Klev upp och fixade mig. Åt lunch. Idag så blev det laxfile och wokgrönsaker och drack sen  kaffe. Mycket lättlagat.
Har sen varit och "farit runt lite" och handlat lite "ditt och datt".

Förberder mig nu att vid 19 tiden gå över till Maria och vara med och fira Simions (mitt barnbarn)19 årsdag. Han fyllde i lördags men då jobbade Maria hela helgen och Lasse o jag var ju i Kolsva. men i kväll så blir det en liten fest...Det blir väl taget lite bilder där så få se om bilder hinner läggas in på Bloggen i kväll eller i morron... Jag skall ju vara på jobbet igen kl 21.


Lite "skvaller". Idag kan man ju se på bild i datortidningen platsen som Daniel friade till prinsessan Victoria! Ja det är ju vikitigt att vi alla får veta det och se platsen!!!! Dom har ju livvakter med på bilden. Kanske dom fanns med även när han friade och hon sa : "ja,ja, ja!"



Du kan läsa texten som finns under bilden i tidningen EXPRESSEN. Gå in på din dator och läs om du vill veta mera.
När det gäller dom kungliga gäller det ju att hålla reda på.... så vi vet....


Återkommer senare... i kväll......eller i morron....

Kommentarer
Liisa

Så länge du fick sova idag! Inte ens jag ringde och väckte dig idag. Hoppas det blev en trevlig födelsedagsfest ikväll.

2009-03-02 @ 22:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback