Söndageftermiddag.....

I gårkväll, innan jag började jobba "natt" så var  vi ju på Bio, Maria o Ilone samt Lasse o jag. Vi såg ju: "Män som hatar kvinnor". Rätt ruggig. Men jag tittade ej bort eller blundade nån gång. (Höll på att somna en stund efter en halvtimme) Jag tänker  när jag ser såna  där otäcka cener: Människor som "har sjuka hjärnor" dom kan ju få tips hur dom kan göra såna där "otäcka hemska saker" mot andra människor...




OJ, vilken stor biold det blev... var inte meningen.... men då behöver jag inte skriva så mycket mer just nu... kanske blir lite mer senare... innan jag skall åka åter till E-tuna och jobba.  I morse så åkte vi nämligen tillbaka till Kolsva för vi har ett ärende här i em......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback