Linus och Tessie

Ja nu har jag precis fotograferat mina/våra katter igen. Vill visa Dig Linus och Tessie när don sitter utanför fönstret och vill komma in. Katter är ju kloka, tycker jag. Ibland när Linus sitter där och vi inte har lagt märke till honom så stiger han upp och sträcker på sig och tittar in så att vi då skall se honom. Dom smutsar ju ner lite på Lasse nymålade husvägg..... så jag får tvätta bort "lerfläckar" på väggen av o till.....

Här sitter dom... på var sin fönsterbräda... visst är dom gulliga?

Linus i det vänstra fönstret och Tessie i det högra..
Titta på väggen under där Tessie sitter, spår av deras fötter/tassar...



Tessie kom inte in nu utan hon bahagade att sitta kvar.
Låtsades att inte se mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback