IDA besöker farfar...

Trevligt besök vi haft idag. Vi hade ju inget planerat och så ringde Lasses son Tomas och berättade att de skulle komma till Kolsva idag och hälsa på hos oss och hos farmor. Tiden går ju så fort och det är väl drygt månad sen sist. Ida var nu drygt 6 månader. Tänk vad tiden går fort.

Kameran "åker alltid fram" rätt så snart. Nu var der farfar och ida som blev på första bilden. Pappa Tomas i 
bakgrunden...... Det är en stolt farfar... ska jag säga...
  


Här är mamma Ulrika som håller på att mata lilla Ida med Kycklingrätt...



Här har lilla Ida som har "hittat" mitt halsband som hon får leka med..


Här sitter mamma Ulrika och pappa Tomas och tittar mot farfars håll . Han har ju Ida i sitt knä...



"Titta, jag kan sitta själv,  ingen behöver hålla i mig!"



Det blev ett trevligt besök. Lasse o jag har ju många barn och barnbarn. Roligt när vi kan träffas och vi får besök!!
Ser även fram emot sommaren när vi kan träffas här i Kolsva vid olika tillfällen. Vi brukar grilla och äta tillsammns och umgås.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback