FESTEN LYCKAD, TREVLIG!!!

Nu är det snart midnatt. Vi har haft en mycket trevlig kväll tillsammans. Ätit, druckit (ej alkohol)och skrattat, pratat och haft trevligt tillsammans.


Vi serverade välkomstdrink....


Jag, (värdinnan) i mina nyinköpta kläder...på KappAhl...




Liisas nacke, Lisbeth, Elvy, Karin och Kent







Lisbet, Elvy och Karin



Lisbet, Karin, Kent, Liisa och Jan




Elvy i trappan...




Karin, Jan, Roland, Inga-Lill och Liisa



Lisbet, Kent, Karin och Jan




Ja det är ju... jag och min Lasse



Roland, Inga-Lill, Liisa och Elvy



Elvy och jag...



Roland, Inga-Lill och Liisa börjar med tårtan



Lisbet, Kent håller tacktal och Karin





Skall berätta vad vi ätit:

MENY:

Burgundisk gryta, potatis




Samt Bonjourgryta med ris
(hittade ingen bild på denna gryta)

Sallad, vitlöks baguetter
päroncider, äppelcider meloncider
Ramlösa, olika smaker..

Kaffe och Dajmtårtebit efter maten.



Ätit godis, choklad av olika slag


Sedan avslutade vi kvällen med :
kaffe (igen) och Pinocciotårta.





Mycket trevligt att träffas ocgh umgås. TACK ALLA NI som varit hos oss! Tack för blommor och presenter!!!


Till DIG Majne  "hemma" i Vännäs: Tack för receptet  och förslaget på Bonjourgrytan!!!
DEN VAR MYCKET LÄCKER OCH GOD OCH UPPSKATTAD!!!!
Kommer att göra den flera gånger!


TÄNK VAD DET ÄR SKÖNT ATT FÅ LEVA.........ha många vänner..............samt nära o kära!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback