"BARA VARA " dag igen...

Ja tänk att få dessa "bara vara" dagar flera dagar under samma vecka. Behöva endast göra lite hushållssysslor som fixa lite mat, plocka bort disk och kanske stoppa tvätt i tvättmaskinen och sen hänga upp det sen det är tvättat...sitta vid datorn... kolla dagstidningar, läsa i bloggar samt spela "SPINDELHARPAN" vilket är det spel på datorn jag spelar  vissa ggr under dagen och "tävlar med mig själv" att få under 100 "lägg"... Ibland så lyckas det men ibland så kan det ju bli ca 115 som mest... men vad gör väl de...




Ja visst låter det som att jag är väldigt  preveligerad ......som kan ha det så.
Men när jag tänker tillbaka  så Oj vad man tidvis har slitit på många vis.... men skönt att det kan vara betydligt lugnare nu när man är 60+++.

Så här kan man också "bara vara"     Simon som vilar...inte så farligt som det ser ut..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback