Åter i Kolsva och nu är det måndag...igen

Då är de 2 arbetspassen klara och det har varit en trevlig helg på alla vis. Trevligt vid matbordet igår, som bilderna jag visade på Bloggen.

Snön har ju "kommit tillbaka" igen. I gårkväll när jag skulle ta Lasses bil på parkeringen till jobbet så var den täckt med snö och alla rutorna måste skrapas...sen ställde jag bilen i Mälarsjukhustes garage så att i morse så var den "så ren och fin".......utan snö i alla fall....
Tog några bilder på väg till Kolsva. tagit dem inifrån bilen...



Här ser man lite snö på sidan av vägen och snö på träden. Tagit mellan E-tuna och Kungsör.



Här också tagit mellan E-tuna och Kungsör.



Nu är vi framme... och katterna mycket glada att få bli utsläppta från sina burar och även komma ut i naturen igen...Men dom klarar ju av att vara i E-tuna i "lilla lyan" också, för det är ju bara att hänga med matte och husse..


Tänker lägga mig och sova på förmiddagen och kliva upp och sen värma mat tills Lasse kommer hem och äter lunch. Bra när man kan värma rester sen i går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback