Vilken underbar dag...

   När vi vaknade i morse... i Eskilstuna efter en trevlig gårdag.. så hade vi inte direkt planerat och handlat hem nåt till frukost på morronen. Så jag tog min cykel och cyklade iväg till Hemköp vid 9 tiden. Handlade lite bröd och pålägg.

När jag gick till Marias bil på morronen och väntade för att åka med så fotade jag en lten hare..

Titta noga.......så ser du en liten grå hare...

Sen blev det så att vi åkte ut - eller jag åkte med Maria tillbaka till kolonistugan. Hon hade ju sovit där men varit till lägenheten för att göra lite ärenden. Lasse åkte iväg till ranchen och slog med sina golfklubbor ett par timmar.

När vi kom ut så fika vi lite grann och sedan började Maria på att klippa gräset på sin "andra" gräsmatta. Lasse hade ju klippt runt stugan i gåreftermiddag..

(Dom små bilderna, tryck en gång på dem så blir dom större så du kan se!!)

Samira lekte o bäddade i sitt lilla tält
   

                                      

                                   

Maria och samira i badet... i ån... vid stugan...
 

LYCKLIG BADARE......


Maria under skummet!!!


Jag har MÅNGA FLERA bilder på datorn som jag skall lägga in på 
Bloggen i morron. Jar orkar inte just nu,
jag är så trött

OBS ! Dom minsta bilderna på Bloggen... tryck en gång på dem
 så förstorar de upp så ser du dom bilderna bättre!!!

Tackam för den fina dagen och allt vi fått vara med om.!!!
Önskar alla en god natt och
en fin vecka igen!!!


Kommentarer
Maria

Tack för att ni ville umgås med oss den här dagen. Skönt att vi kan vara i stugan en sådan här dag. Ha en bra dag.

Kram

2009-06-29 @ 06:16:19 URL: http://haggqvistmedq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback