Vi firade Lasses ...

födelsedag i går eftermiddag. Jag hade ju jobbat 3 nätter av mina 4 och så var vi bjudna till Sven, en av Lasses "travkompisar" (dom som träffas på lördagmornar och gör "travrad" tillsammans...) Kjell och Maine var också med.
Kl 17 skulle vi vara där.


Vi blev bjudna på mycket goda smörgåstårtor- längder smam sockerkaka efteråt och så drack vi kaffe, pratade och skrattade.

Jag skulle ju jobba igen på natten så vi "bröt" vid 20 tiden och skildes åt och jag åkte tillbaka till Eskilstuna för att jobba min 4:e natt. Och nu har jag nyss kommit till Kolsva och Lasse igen så jag sitter nu vid datorn ... och lägger in några bilder från kvällen.



Lasse blundar och njuter.....


Jag och Maine
(Kjells fru)



Sven och Lillian....


Lillian och Kjell...






Vi hörs senare idag...

Margit o Lasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback