Tisdag .. en runda med ärenden i E-tuna

Lasse spelar Golf idag i Köping och då bytte jag min beställda klipptid från i morron tiolls idag på förmiddagen istället. Då är vi hemma i Kolsva i morron båda 2...

VÄDRET ja, det är det bästa tänkbara. Ja naturligtvis som vi svenskar är så nästan gnäller vi. "Oh vad det är varmt" eller "Det är ju för varmt idag"...

Man önskar att man kunde kanske befinna  sig vid stranden....


Sitta såhär och njuta...



harlite övriga ärenden i stan när jag ändå är här...
Skall snart titta till Sofie som hämtats hen från "sommarskolan"
Har jätteont i magen och kunde inte gå hem själv utan Maria, hennes mamma
fick hämta hem henne med bil innan hon åkte för att jobba...

Jag återkommer med lite inlägg under kvällen...på Bloggen...

TA VARA PÅ DEN FINA UNDERBARA DAGEN!!!






Kommentarer
Kia

Jo, nu verkar det fungera igen. Vilken fin bild på stenarna!

2009-06-23 @ 16:38:59 URL: http://kiaomlivet.blogg.se/
Lindis

Ta vara på den du med, ja jag är bra att klaga när det är för varmt dessvärre det m,åste jag erkänna men jag klagar inte heller så mycket om det sämre väder heller. Men på min semestervecka i krakow vill jag gärna hade fint. Kram och ha en skön kväll!

2009-06-23 @ 17:46:45 URL: http://www.metrobloggen.se/lindis78

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback