Tessie poserar......

Jag hade varit till Apoteket och handlat. lade då min påse
och väska på biltaket medans jag skulle låsa bilen.
Tessie hoppade då först upp på Lasses bil och sedan på min.....
har aldrig varit med om att hon "gjort på dette vise" förut...
Tog då fran kameran och avbildade henne...

"Ojdå, husses bil var välidgt hal. Provar väl med mattes bil istället".

"Ja, jag går till mattes bil"...

"Jag försöker"...

"Ja nu är jag uppe".....

"Kollar vad som finns på baken av bilen"..

"Hej! jag vinkar till dej"!
"Visst är jag fin såhär"!

"jag är gullig när jag sitter såhär"

"Man ska ju titta till vänster... och sen till höger"....

"Jag vilar ett tag"......

"Jaha, nu har jag kollat. Nu kan jag gå vidare..."

Kommentarer
Petra bloggar

Katter är verkligen för härliga :-)

2009-06-02 @ 16:48:21 URL: http://www.petrabloggar.com
Anna

Haha, tack så mycket =)

Din katt var himla fin med!



Anna

2009-06-02 @ 17:46:41 URL: http://annaali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback