FORTSATT VÄRME, MEN......

KALLARE TILL HELGEN....
Vi skallj u nu på fredagmoron åka upp till Norrland på semester,
besök hos min syster o svåger hemma i Vännäs samt till mina barn med familjer 
i Normaling, Vännäsby och Tavelsjö, utaför Umeå.


Det fina vädret skulle ju gärna få fortsätta.... men man får ta det som det blir..

Man får vara tacksam för de här fina veckorna vi haft och har...

Idag  så klipper Lasse gräsmattan...
sen så får den ju växa nästan 2 veckor så då hinner det
bli långt igen...
Jag tar det bara lungt idag... får väl under kvällen "ta hand om tvätten" som
jag har hängande. Strykning är väl det som gäller på viss saker.....
men det tar jag på kvällen när det blir lite svalare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback