Klättare ...

Tessie, ett av mina barnbarn hon är en riktig klättare!!!!!
När dom skulle packa in sig i bilen och åka på semester med sin husvagn så :
HUX FLUX, så var Tessie och kättrade på framsidan av deras hus...

Och nu måste nu få se! Gör Du om det eller???
Först upp på räcket...


"Nu står jag här".....

Det gäller att hålla andan!!!


"Nu är jag en bit på väg"
Det gäller att hålla tungan rätt i mun...

"
"Ja, nu är jag ända här, snart uppe på övre balkongen.."


"Akta dig så att inte flaggfästet går sönder, Då faller du ner"...


"Ta det lungt"...


"Nu kliver jag över och går ner i trappan"
"Jaså, det är låst redan"..


"Då får jag gå ner smámma väg igen, okey"...


"Jaha, då är jag nere iigen..."


"Jag kan ta blommorna"..


"ja dehär gick ju bra..."


"Nere igen, ja nu ian vi åka då"...


Sen bar det iväg....
Och vi hade fått se en riktig uppvisning!!

Kommentarer
nilla

Det va friskt vågat.:)

2009-07-15 @ 13:35:53 URL: http://missladyluck.blogg.se/
anna

hu, jag blir alldeles darrig bara av att se fotona!

2009-07-15 @ 22:16:26 URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback