Kims födelsedagsfirande..och

bilder från besöket och födelsedagsfirandet,
alla som vi hade möjlighet att träffa hos
 Patrick (en av mina söner) Catarina i trehörningen, Tavelsjö, utanför Umaå.
Dagarna går ju fort och detta var förra vecka,
 i onsdags den 8 juli då ett av mina barnbarn
  KIM fyllde 19 år...

Här är ni vi alla ha samlats...Kim denna dag 19 år!!



Vi kom några timmar innan kalaset, så vi fick
 bekanta oss med dom 2 hamstrarna som Nellie och Tessie har..

Tessie med en av hamstrarna..


jag, med den andre...
Viist är den fin!!


Vi gick en runda ner till Märta och Åke. Det är Catarinas föräldrar.
Dom höll på i sin trädgård.
Rensade . Dagen efter skulle dom åka till Bulgarien på semester...
med 2 av sina barnbarn.....lyckliga dom...


Nu ska vi fira...
Märta, Åke o jag...






Kim som börjat öppna paketen...




Här längst ner på bilden så sitter Kim, med sin tjej...





Annete (Catarinas syster) och mamma Märta...


Kusin till mina barnbarn. Skall/följde med på resan till Bulgarien..




Kim får "ett nyp i kinden" av sin kärlek...


Nellie


Catarina...


Blommos som Catarina fick av Kims tjej, därför
att hon ordnat så fin bjudning /mat till Kims födelsedag..




Tessie..


Sara, manekängar i sin klänning...



FESTEN SLUT...
Och nu skulle Patrick o Catarina med familj åka ner till Öland på husvagnssemester..
Först till Arland, lämna Nellie,  sedan stanna
ett par nätter och träffa Maria med familj och Ilone...
Få se Marias fina kolonistuga...


ja det gäller att ta med sig...cyklar...
och annan utrustning man behöver när man skall vara borta nästan 3 veckor...



Är alla klara nu??? Så att vi kan åka..



Ja, medans alla "plockar ihop sig" så står Lasse och Patrick och pratar..



Catraina ser glad ut... och det har hon ju all anledning att vara...



Nellie o <tessie... snart inne i bilen... och klar???


Packat "HÖGT OCH LÅGT"..


"Här är jag"

Nellie och hennes kille...


Patrick och Sara är i alla gfall på plats.
Sara åker med till Nordmaling där hon skall stanna...




Ojdå, väntar ni på MIG???????




NUUUU är alla på plats
Klart att åka nu!!
Lasse och jag stannade kvar i huset och sov över för att åka vidare på torsdagförmiddag...
Dom bilderna kommer senare... hA TÅLAMOD!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback