Hemma igen...

i Kolsva...kom kl 5.30. Då hade vi kört via Eskilstuna och hämtat våra katter,  Tessie och Linus.
När vi kom in i Ilones, min dotters lägenhet,
så sprang Linus och gömde sig direkt bakom em möbel i rummet...
men "jag tog fram honom... och vi toga både Tessei o Linus i sina burar och åkte vidare till Kolsva.'

Resan har gått bra. Vi startade kl 21.25 från Nordmaling.
Resan till Kolsva är lite mindre än 70 mil via E-tuna.
Lite regn ett par gånger har vi haft. Och det var ju dagsljus igen när vi kom fram.

Vi har paclkat in våra grejer, katterna har varit ute och inne några varv...
Vi har kollat posten från E-tuna..
Nu tänker vi lägga oss och slumra/sova ett tag.

Sedan idag så kommer jag att lägga in bilder från kameran till
 Datorn och sedan kommer det inlägg på Bloggen från varje dag.
Jag delar upp det för annars blir det så jobbigt.
Både för dem som skall titta/läsa samt för mig att lägga in det...
Ha tålamod!

Nöjd meed semsterresan, på 10 dagar trots det dåliga vädret.
I går, lördag så klarnade det upp och vi satt ute i det fria. Mirjam o Peter lagade mat/grillade och vi njöt av den goda maten och den goa värmen som det blev när solen kom..

Vi ses!!!



Kommentarer
Lindis

Hade så bra! kram

2009-07-12 @ 08:32:26 URL: http://www.metrobloggen.se/lindis78
marie

tur att du är nöjd över resan....men jag tycker alltid, borta bra men hemma bäst, när jag har varit ute och rest =)

2009-07-12 @ 17:22:45 URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback