Fredagförmiddagen, besök i KÖPING.....

I fredags så hade vi "Inget speciellt på programmet".
Så Gunilla o jag bestämde att vi skulle åka en runda till Köping!!!

Vi började naturligtis med att gå till KAPP AHL....
där tittade vi runt ock kollade lite..
Jag handlade ett par saker...

Vi gick sedan vidare... till LIndex...samt kollade in i en del andra butiker.
Sen gick vi in i en trevlig affär
och där tog vi många bilder så att vi skulle kunna titta "tillbaka" på vad vi sett...

Ja nu får ni titta!!


 
Gösta Lindermans fru har målat detta...








Här står Gunilla och beundrar stenhjärtan...
mycket vackra!!!



 







 

Urhäftiga skor!!! Kolla klackarna!!!


Vacker utsikt över ån...


Vackra planteringar...




Vi satte oss och åt EN MYCKET GOD STRUTGLASS,
samtidigt njöt vi av denna utsikt..




Ja, naturligtvis så gick vi in i en BOKAFFÄR!!!
OCH!! Ja vad tror ni?  Vi köpte båda lite böcker...ocg vykort...


När vi kom hem igen till Kolsva så var grannen i sin härliga POOL!!
Njöt av det svalkande vattnet!!


Och senare kom lilla IDA med sin familj.
Hon fick också bada i POOL.
Men den var lite mindre!
Men skönt hade hon det också..


jA VISST SER DET HÄRLIGT UT!!


OM EN TIMMA SÅ SKALL JAG VARA PÅ JOBBET.
Så nu Bloggar jag inte mer i kväll....
Ha en fin lördagkväll allihopa!
Vädret ja, har sett o hört att det varit "KAOS" på ÖLand i eftermiddag...
Ringde Patrick en av mina söner.
Han är där med sin familj
och visst hade det "svämmat över".. dom hade mycket vatten i hela förtältet och var nu endast inne i Husvagnen.
Dom hade fått en del täcken o dynor "sura" och halkat net i vatten
...
dom skulle dra i morron vidare... ner till SKÅNE...

Kommentarer
biggan

så härliga bilder, roligt shoppa, och bada pool så skönt, kram biggan

2009-07-19 @ 06:23:27 URL: http://www.metrobloggen.se/biggansblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback