SOVMORRON

Tja, tro det eller inte. Inte vakat i natt, varit hemma, lagt mig vid 00.30- tror jag. Ställde klockan på ring 04.30. Jag skulle ringa o väcka lasse som skulle då stiga upp för att åka till Bollnäs/Ö-vik. ja sen så somna jag om.  Var väl uppe några ggr på toa och kröp ner i min säng igen. vaknade och steg upp. Tittade på klockan". Ojdå, så mycket, 10.20"

Ja jag kan väl unna mig att sova ut. När jag jobbar natt under veckorna då brukar jag sova mellan 8.00 till ca 13.30 14.00. När jag vakar av och är ledig nästa natt då ibland lägger jag mig aldrig och kasnke sover nån timme på eftermiddan. Då behöver jag nu inta ha så dåligt samvete att jag för en gång skull, mitt i veckan legat så här länge.

Tänker göra mig iordning efter  att jag nu ätit frukost, ska åka en runda till Secoond haand. Jag kanske kommer seanre med en liten rapport om jag "kittar" nåt att köpa "som jag behöver".
  hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback