Nu är ...dagen sanrt slut

Nu är dagen snart slut igen. Klockan är snart 24. Har tagit det lungt idag. Suttit vid datorn, spelat spel, läst tidningar mm.

Har varit duktig, tycker jag Håller på att byta gardiner i vardagsrummet. plockat ner från 2 fönster, strukit och satt upp dom "andra" som inte är röda.

Sökt fram ett  panelgardiner son köpts tidigare som jag i morron skall korta av och sy upp, sätta upp i de 2 andra fönstren.


jag hat tvättat också idag... lagat mat...


Lasse sitter och löser korsord i ICA kuriren...












Ja så här kan det se ut vid spisen när jag lagar mat!?  Jag har tagit på mig det vita fina förklädet så att jag inte skall smutsa ner min päls..........

KRAM allaihopa och GOD NATT!!!

Kommentarer
Maria

Det tar sig med bloggandet. Du verkar ha det skönt och rätt avkopplande på dina lediga dagar. Du förenar nytta med nöje. Klokt val. Tack för att du finns där för mig. Kram från Maria

2009-01-23 @ 00:26:04 URL: http://haggqvistmedq.blogg.se/
mamma

Tack! Vi behöver alla varann! Krya på er!! Vi ses/hörs! KRAM TILL ER ALLA i familjen! Mamma

2009-01-23 @ 07:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback