Ledig i natt efter att ha jobbat 3 nätter

Ja, nu är jag hemma , kvar i Eskilstuna trots att jag är ledig 2 nätter. Lasse åker  i moron ´, tisdag kl 5 till Bollnäs samt vidare till örnsköldsvik i(i jobbets regi). Och då stannar jag kvar i "stan" trots 2 lediga nätter. Tänker försöka "röja" lite i min lilla lägenhet. Är ju annars här bara när jag jobbar och åker på min ledighet till Kolsva där jag har min  Lasse.

Ja jag var och "passade" Samira ett par timmar på eftermiddan. Maria hade ett möte. Simon var då hemma och Samira och Simon "underhöll" varandra så för mig så var det inte så betungande. Men jag var ju i allafall där...

Sedan så var jag på " ett sjukbesök" och lämnade en blomma. Åkte sen till Ilone, och var där och pratade en stund.. Ja därefter åkte jag tiLisbetha och vi fikade, pratade och umgicks några timmar. Så det var inte så mycket kvar av kvällen när jag kom hem. Så "städat" blev inte så mycket av, jo, jag torkade toagolvet ordentligt och på förmiddan så var jag i tvättstugan.


Sitter o lyssnar på Karlavagnen samtidigt som jag sitter vid datorn. Alltid intressant att lyssna på det, tycker jag.



Ja så kan det se ut när jag städar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback