Fyllt 65 år. Hippi!!!

Ser att klockan är fortfrande före 24 vilket innebär att dagen inte tagit slut.

Dagen/morronen började med att jag fick kaffe på säng! före klocka 8.  TACK för det, Lasse!








Sen kom Lasses "travkompisar". Dom träffas sedan många år tillbaka på lördagsmornarna mellan ca 8- 10. Fikar, pratar och dom "travar". "Gissar" vilka hästar som skall vinna.  Det är en liten trevlig träff. Viktigt att Lasse har kvar sina kompisar även sen jag "kom in i bilden".  Jag får ju vara med dem i soffan och dela samvaron med dem.



Sen har vi tagit det lungt. Maria, Samira och Sofie kom vid 14.20 tiden. Jag bjöd då på så enkelt som spagetti och köttfärssås.




 På eftermiddan så tog vi en tupplur. Åtminstone så sov Maria och jag gick också och la mig och somnade.
















Glömt att skrvia om att många har ringt under dagen på telefonen  samt via datorn och GRATTAT mig. TACK alla!!!
Värmer mitt hjärta.

Det var en liten lägesrapport.





Har en Pavlovatårta i ugnen som jag skall bjuda på i morron. Kommer några av min gamla väskapskreta samt Simon, mitt barnbarn samt min yngsat dotter Ilone. Så då blir det en lite bjudning med anledning av att jag fyllt  år.

Så kolla bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback