Eskilstuna revyn

Ja nu är den 3 januari snart slut. Tänk vad tiden går fort. 3 dagar har redan gått på det  nya året.

Lasse o jag var på Teatern och såg Eskilstuna Revyn.  Det var ju min jullklapp till Lasse och då blev jag ju medbjuden.
Det var en trevlig föreställning där man fick många goda skratt.

Sen var jag över hos Maria o drack kaffe samt fick se Sofie i den nya frisyren. JÄTTEFIN!!! Hon fick ett helt annat utseende. MYCKET klädsamt!!! Titta på Marias blogg:  mariahaggwistmedq.blogg.se   så fär du se en nytagen bild av henne!!!
Är nu i Kolsva hos Lasse i huset igen. Mera svängrum för oss alla fyra (Lasse , jag,  Tessie o Linus)

Vi har tagit det lungt i kväll. Tittat på Tv, fikat samt ätit skinksmörgåsar. ICA Ekängen sålde ju ut julskinka på 19.90/kg. Så det är klart att jag passade på i går att köpa ett par skinkor som vi tagit med till Kolsva. Den ena har jag griljerat. Vi har ätit av den. Mycket god!!!


Ja nu ha jag lyckats lägga in en bild av den ny griljerade skinkan. Det syns väl att den är köpt på ICA Ekängen?

Det får bli kvällens lilla inlägg. Det kommer mera..... sen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback