14 DAGAR LEDIGT.........

Söndagkväll i FORS kyrka: SINNESROGUDSTJÄNST:  Lasse o jag var inbjuden av Ilone. Hon skulle tala.  TACK Ilone!!!  Mycket tacksam o glad för att vi fick vara med och höra ditt  tal!  Jag blev väldigt berörd!  Du var lugn och framförde "din berättelse"  om det som varit jobbigt, det du gått igenom och hur du har jobbat dig igenom allt, tack vare 12stegsprogrammet, NA mötena  och dina vänner osv. Viken utveckling! Och tack för det fina sättet du framförde det. Lugnt framförande och fick fram din berättelse på ett mycket fint sätt.




Ja ,då har jag jobbat /vakat 3 nätter under helgen och är nu långledig. Kan vara skönt att ha långledigt utan att ha planerat nån resa eller så.....bara vara... och så....



Innan jag åkte till Kolsva så var jag och  klippte mig....


Var hos min väninna Lisbeth. Där blev jag bjuden på kaffe och MYCKET GOTT KAFFEBRÖD, hembakat. Gott!! TACK Lisbeth!
Vi pratade och "planerade" kommande "händelser" som ligger framför...

Se hela bilden

Tiden går fort när man pratar.


Därefter åkte jag till Maria o Samira. Dom böörjar pigga på sig båda två. De har ju varit förkylda sita veckan och inte mått så bra. men febern har lättat och de känner sig relativt friska nu.

Det blev ju lite kaffe o  smörgås då. Tack Maria!

Se hela bilden




Åkte sen till Kolsva.  Packade upp "mina grejer" och sen så la jag mig på soffan och sov några timmar. SKÖNT!


lycka-1.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback