"Storleken betyder inte så mycket"...men

Det brukar man säga...Nu syftar jag på min blogg.
Jag har knappast sett vad jag skrivit... det har varit så små bokstäver.
Lasse hjälpte mig
i natt att ändra på storleken på texten jag
skriver på min blogg.

Därför hoppas jag att jag kan kolla bättre innan jag publicerar min blogg,
så jag kan se alla mina stavfel och
rätta dem innan.
Får väl se hur det går........

Idag är det    ....burrrr....-15 grader kallt......
Jag köpte några saker i går  (matvaror) och hade med mig till Kolsva, 
som egentligen skulle läggas in i frysen......
men den är fullpackad...
så jag la det ute (innanför den inglasade..)
Så det håller sig då......
få hoppas att kylan håller i sig ett tag.




Då gäller då att inte slicka på nåt... ute ....
när jag ser den här bilden så kommer jag ihåg att det gjorde
man som barn... och man fastnade..
då tappade man lite skinn på tungan. Det kändes inte så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback