Mycket trevlig dag!

Då har den här dagen snart nått sitt slut.
Har ju haft en lite bjudning för några av mina närmaste i familjen samt tre vänninnor som jag har haft sen 80 talet!

TACK ALLA ni för uppvaktning och besöket!!  Det var en mycket trevlig eftermiddag. Trevligt att prata och påminnas om många minnen som vi haft tillsammans!






Här ser ni min Lasse, Sofie, ett av mina barnbarn, Barbro, väninna sen 80 talet   och så ser man Simons rygg.




Här ser vi Maggan, också väninna sedan början på 80 talet, min yngsta dotter Ilone samt Simon, mitt barnbarn som snart fyller 19 år.







Här ser vi Samira, Marias yngsta dotter , mitt barnbarn och Maria min äldsta dotter.




Ja så här har vi "ställt upp oss", vi vuxna kvinnor och lilla Samira.

Känns bra att jag  bestämde tidigt förra året att fortsätt jobba åtminstone till hösten.

Trivs ju mycket bra med mitt nattarbete. Trivs  med mina arbetsuppgifter och arbetskamraterna.

Skriver mera en annan dag!
 Ha en bra arbetsvecka alla ni som läser detta!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback