MEN NU är det väl fredag???

Tänk att jag i tog så fel i går .... trodde att det var fredag och då var det bara torsdag. Det innebär ju att "JAG fick en dag extra"! eller hur???
Sov ju i går mellan ca 16.30  till 20.30. Det är klart att då var det inte lätt att somna sen på natten. Jag gick upp o la mig vid ett tiden.   Blundade och tänkte sova. Efter en stund så tände jag lampan och tog en bok och började läsa. Men inte ens då så blev jag trött.

Efter en stund gick jag ner till datorn igen. Spelade spindelharpan en lång stund. Gick så upp och la mig vid tre tiden.

Somnade och sov till kl sex. Ställt klockan på ring då och vi drog oss till strax före halvsju. Vi tog då lite frukost o kaffe tillsammans med Steff som skulle åka tillbaka till Västerås med 06.55 bussen från Kolsva.


Ja där sitter "Steff"  som passagerare...

Solen skiner. Härligt! Är någon minusgrad ute. Så det blir väl plussgrader i dag igen. I Eskilstuna så smälte snön och det var "små sjöar" mellan hyreshusen där jag bor. Det var stora pölar så man blev blöt om fötterna, gick igenom skorna...inte kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback