Hos frissan...

Sov i dag till klockan 11.30 Hade ju bestämt tid för klippning 12.30
Då kom jag på: "Jag har ju Lasses kamera i min ryggsäck. då ska jag se om det går att fixa en bild av min frissa Ethel o jag i klippstolen"....
Och det gick att fixa! Här ser ni resultatet. Det är innan klippningen startar.
Har haft Ethel som "min frissa" i många år. Det är på Mälarsjukhuset. Bekvämt och bra och Ethel vet hur jag brukar ha det.
-Tack Ethel för att du "fixar till mitt huvud" varje månad!!!
Jag vill rekomendera henne!!! Duktig och trevlig!!


Var sedan uppe hos Ilone, en av mina döttrar. Drack kaffe och åt Lidls goda VALNÖTSGLASS.
Fick då låna hennes kamerasladd så att jag kunde lägga in denna bild och få den på bloggen...
Fick besök av en annan väninna.... men det kommer bild av det i morron när jag är i Kolsva och kan lägga in den på datorn och få den på BLOGGEN...

Ska ju jobba i natt också och i morgon så har jag en del jag ska uträtta innan jag åker till Lasse på eftermiddan igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback