ÄNGLAVAKT..........



DAGENS EXPRESSS:

Ja här kan man läsa "ÄNGLAVAKT". Dom fanns där man man ser dem inte på bild!!!!
Bilen körde på 2 barn på övergångställe...."Barnen hade änglavakt...klarade sig stort sett oskadda"
På morronen så funderade jag så mycket att både i natt och i morse när jag skulle lägga in bilder på änglar så fick jag ej in änglarna utan "bara rutor". Då tänkte jag och funderade..... "men så är det ju det funkar.".. 
VI SER INTE ÄNGLARNA när de kommer och hjälper oss eller tex vid olyckor....man läser OFTA i tidningrana... "ÄNGLAVAKT"...ingen ser dem men don fanns där. Och så är det nog det fungerar! TÄNKVÄRT!!!! Vi  ser miraklet.... bilen/bilarna är ibland "bara mos"
men dom som satt i kliver kanske ut nästan helt oskadd!!!

Kommentarer
Annette

Ja, nog hade dom änglavakt.

2009-02-24 @ 18:09:37 URL: http://annettes.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback