Fikat, solat mm

Oh, vad man hinner mycket... ibland...

Varit en stund hos Ilone och druckit kaffe samt ätit en god skorpa (som Maria
bakat till julen och vi alla fick i en fin förpackning)
Tack för fikat och pratstunden!
Åkte sen och köpte MJÖLK!!! Med bäst före= 14 februari... så det kan jag ju ha till 24   ...eller???

(Jag köpte bara ett paket)




Sen så ringde jag och kollade om det fanns "soltid"? Javisst!




Oj vad jag blev svettig.......

Är nu hemma och "laddar" inför mitt nattarbetspass.

På vägen hem så såg det ut som om snöovädret är på G igen.
Vi får väl se vad som händer under kvällen/natten.
Skönat att på Mälarsjukhuset så kan man parkera i garaget under natten (kostar inget nattetid).
Då  slipper man sopa/skrapa snö/is när man skall åka hem...Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback