TREVLIG EFTERMIDDAG...

hos Anne och Roger och Måns...(Lasses son med familj)

Vi var bjudna  på mat.......MYCKET GOTT!!!!!

Här har vi Måns som visar oss till STUTSMATTAN..
han vill att jag skall hoppa... men jag vågar inte...
.

Här har vi katten ÅKE...
en jättefin katt...


En härlig bild av Måns...


Här poserar Måns och Åke... Gullig bild!!!


Spontan bild igen av Måns och katten Åke...


Här sitter pappa Lasse med en av sina söner... Roger...
vid matbordet.. ute i det fria.
Det var så varmt o soligt men i detta hörnet så hade vi skugga och lite vindar..

Anne hade lagat en så UNDERBART GOD "HÖSTGRYTA"... den var mycket GOD!!
TACK ANNE!!


Här ser vi pappa Roger med Måns...


Anne och jag... njuter av den goda maten...


Anne, Måns och jag...


Nu har Måns varit en runda i bassängen... och tagit ett dopp...



Lasse och Roger...


Lasse lastar för sig av de goda jordgubbarna...


Måns äter av den goda efterrätten...


Katten Lars... är nu på bild...



Nu är Måns i bassängen igen...
och vi är åskådare...
njuter av solen och blöter våra armar i det sköna vattnet som svalkar...





Det var en mycket trevlig eftermiddag med GOD MAT, TREVLIG SAMVARO
tillsammans!!

Åter igen:
TACK ROGER OCH ANNE!!!

Kommentarer
Frida

Svar: vad roligt att du tycker det! Tack!Kom gärna tillbaka och du får ha en underbar dag!

Kram!

/Frida

2009-08-08 @ 22:19:41 URL: http://ffriiddaa.blogg.se/
Anonym

Jag önskar dig detsamma. :)

2009-08-08 @ 23:50:18 URL: http://krios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback