Sovit gott i natt..

Jag gick och la mig tidigt i gårkväll.... hade ju vakat av på morronen och vilade/sov ca 2 timmar på förmiddagen.
Kände mig trött då på kvällen. Gick och la mig och tog en bok som jag skulle fortsätta att läsa i. Jag lyssnar ju /eller har även radion på... där pågick "KARLAVAGNEN".. så jag försökte att läsa och så blev det ju så att jag även lyssnade på Radion och då var det lite svårt att veta vad jag läste så boken lade jag ifrån mig rätt snart. Lyssnade bara ...och jag somnade nog rätt så snabbt...Klockan/mobilen på "ring" 0 6.15 men vi brukar trycka på snozen och ligga lite till. Ja den blev över 7 innan vi gick upp.

Ingen sol idag... men det kan ju bli en bra dag ändå.Inget direkt planerat i dag. men jag sitter väl lite vid datorn och så kanske jag ser nåt som jag "borde göra"..Får väl se..

Det har varit - 2 grader i natt. Men det var + när vi väl steg upp..

Nytagen bild, för 5 minuter sedan..
Dessa blommor är fortfarande så fina och piggar upp tillvaron. Köpte dem och de har stått och
glatt oss sen veckan FÖRE Påsk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback