Slagstaglass, Ohhh

Eftermiddagen har vi bara tagit det lungt, Lasse o jag.
Därefter så har vi: Sofie, Lasse och jag varit en runda och köpt och ätit SLAGSTA GLASS!!!
För er som inte vet (är härifrån) så är det en mycket populär Glasskiosk!
Där är det alltid långa köer utanför och dom har SÅ MÅNGA olika sorter/"modeller" att välja på.
Så nu har vi provat för första gången denna vår...
Jag tog en som hette "DIETGLASS", den innehöll både jordgubbssorbet, mjukglass samt kivifrukt, naturell.






Sen åkte Lasse och jag och "tog en MAXI-RUNDA"..
vi handlade lite.
Det blev en hel hög med böcker för min del igen. Dom reade, var mycket billiga...


Snart kommer ilone förbi och vo skall dricka kaffe...

Skall ju sen jobba i natt igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback